Vil du vide mere om Exodraft? Så læs videre på deres hjemmeside.
Thomas Hougaard-Enevoldsen fortæller om Nextways oplevelse med at inddrage deres kunder i udviklingen af en ny strategi: "Jeg vil helt klart anbefale alle at inddrage deres kunder i en strategiproces - spørgeskemaer er ikke dialog, men skal sætte sig ned og snakke sammen med kunderne og lytte til dem."
"Tidligere har strategiproces været noget, der foregik i den øverste del af ledelsen. Med denne struktur er det nemmere at involvere bredere i sin forretning og få input." – Lars Danielsen, Direktør, OBH-Gruppen
"Jeg synes, at modellen er god til at strukturere en strategiproces, så den ikke bliver alt for abstrakt, men så den kombinerer noget meget konkret med det abstrakte i en forståelig struktur. Den skaber egentlig et godt fælles grundlag." – Erik Laumand, CEO, Nørgaard Mikkelsen
Har du et spørgsmål? Vi hjælper dig gerne. Send en besked, så vender vi hurtigt tilbage til dig.
Niels Hansens Vej 295700 Svendborg